
Detajli napada na novinara

Ime novinara čije je pravo ugroženo: Medijska kuća u kojoj je zaposlen/a:

Tamara Skrozza Nedeljnik Vreme

Pol: Mesto događaja:

Ženski Beograd

Vrsta povrede: Zakonski član koji je povređen:

Pritisak

Opis situacije:

 24.01.2018. - Glavni urednik prorežimskog tabloida Informer Dragan Vućićević je na TV Pink

optužio novinarku Tamaru Skrozza i nedeljnik Vreme za koji radi da svojim tekstovima u

interesu biznismena Miroslava Miškovića izazivaju atmosferu haosa pred izbore za Skupštinu

Beograda kako bi posle izbora proglasili izbornu krađu. Izvlačeći iz konteksta polurečenice,

izgovorene u jednoj satiričnoj emisiji, TV Pink je u svom prepoznatljivom profesionalnom

maniru, uglednu novinarku targetirao kao arhineprijatelja Aleksandra Vučića. Takođe,

televizija Pink je u svojim prilozima prikazala Tamaru Skrozzu kao "arhineprijatelja Aleksandra

Vučića". Ta televizija je pokušala i da diskredituje organizaciju CRTA. Prvi prilog televizije PINK

usledio samo dan nakon što je CRTA predstavila analizu izveštavanja medija u periodu pre

početka zvanične kampanje za beogradske izbore, a koja je pokazala da postoji nejednaka

medijska zastupljenost političkih aktera i da je prisutna "funkcionerska kampanja".

Vlasti su obaveštene:

Da

Slučaj je procesuiran:

Ne

Da li su medijska udruženja obaveštena i kako su reagovala:

25.01.2018. - NUNS i NDNV su najoštrije osudili prljavu kontinuiranu kampanju koju

prorežimski mediji vode protiv novinarke.s


