
Detajli napada na novinara

Ime novinara čije je pravo ugroženo: Medijska kuća u kojoj je zaposlen/a:

Nemanja Rujević TV Dojče Vele (DW)

Pol: Mesto događaja:

Muški Beograd

Vrsta povrede: Zakonski član koji je povređen:

Pritisak

Opis situacije:

06.08.2017. - Saša Radulović, predsednik stranke Dosta je bilo (DJB) i narodni poslanik, je

pokazao neodgovorno i uvredljivo ponašanja prema uglednom nemačkom mediju Dojče Vele

(DW) i njegovom novinaru Nemanji Rujeviću. Iako je prošlo godinu dana od teksta na web

stranici DW u kome se tvdi da je Saša Radulović, kada se pre 15-ak godina iselio iz SAD, ostao

dužan milon dolara američkoj poreskoj službi, lider DJB na razne načine izbegava da u

neposrednom razgovoru s novinarom argumentuje svoj demanti. Umesto da konačno prihvati

poziv za intervju u kome bi se razjasnila novinarska priča o poreskom dugu, Radulović uporno

pokušava da diskredituje DW i novinara Rujevića. U tome Radulović koristi partijske resurse za

pritisak na DW i njegovog novinara, izmedju ostalog ponavljajući i pretnje tužbom. 

Vlasti su obaveštene:

Ne

Slučaj je procesuiran:

Ne

Da li su medijska udruženja obaveštena i kako su reagovala:

06.08.2017. - NUNS uputio javnu kritiku Saši raduloviću.

http://www.nuns.rs/info/statements/31753/nuns-uputio-javnu-kritiku-sasi-radulovicu.html 


