
Detajli napada na novinara

Ime novinara čije je pravo ugroženo: Medijska kuća u kojoj je zaposlen/a:

Kurir List Kurir

Pol: Mesto događaja:

Beograd

Vrsta povrede: Zakonski član koji je povređen:

Pritisak

Opis situacije:

07.06.2017. - Prema navodima Kurira i predsednik Adrija Medija Grupe Aleksandara Rodića,

otkako je dnevni list Kurir na naslovnoj strani objavio značajnu temu o finansiranju privatne

vojske navijača preko “Elektroprivrede Srbije”, svim medijima koji u programu imaju rubriku

“pregled štampe” i koji su do sada čitali šta objavljuje list Kurir, stiglo je interno uputstvo iz

kabineta da se svako pojavljivanje lista Kurir zaustavi. Prvo je direktorka TV Antene u Srbiji

Manja Grčić u utorak po podne izdala nalog da se u Vestima televizije B92 u pregledu štampe

više ne čitaju samo jedne novine, pogađate Kurir, a isto uputstvo dobila je i televizija Prva. I

televizija Pink je izbacila iz pregleda štampe list Kurir, ali su po Vučićevom nalogu pozvali

urednika Srpskog telegrafa da nastavi sa iznošenjem neistina na račun predsednika kompanije

Aleksandra Rodića. Verujemo da su nastupi tako “kredibilnih” analitičara najbolja reklama za

naše novine. Televizija RTS koja je javni servis svih građana Srbije, bar po onome što piše u

zakonu, takođe je iz pregleda štampe izostavila samo list Kurir. 

Vlasti su obaveštene:

Ne

Slučaj je procesuiran:

Ne

Da li su medijska udruženja obaveštena i kako su reagovala:


